»Zame najpomembnejša novost, ki jo prinaša program, je usmeritev, da se finančno opismenjevanje vključi v osnovnošolske in srednješolske programe kot samostojni predmet oziroma kot del predmeta in drugih dejavnosti, in sicer v minimalnem obsegu 35 ur.«
»Ključno pa je bilo vse deležnike združiti pod eno streho in ciljno usmerjati izobraževalne vsebine, da se ne bi podvajale oziroma ostale prezrte.«
»Zelo pomemben cilj programa je tudi izobraževanje učiteljev.«
»Finančna pismenost je kljub vsem dosedanjim naporom razmeroma nizka, ugotovili pa smo tudi, da smo kot družba uspešnejši, če ljudje razumejo gospodarsko okolje in finančni sistem.«
»Čeprav si za večje finančno znanje ljudi prizadevamo že dlje časa, se še vedno pojavljajo nejasnosti, kaj pomeni varčevanje, cena denarja, višja ali nižja obrestna mera, kaj želimo z njo doseči, kakšne so nevarnosti oz. tveganja v enem ali pa drugem primeru za finančno varnost posameznika.«
»Po Vasletovem mnenju bi s finančnim opismenjevanjem lahko okrepili zavedanje, da obstajajo tudi druge oblike varčevanja, kot pa so bančne vloge.«
»V Sloveniji so naložbene dejavnosti razen bančnih depozitov razmeroma slabo razvite.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju